Friday, October 5, 2012

elianto

assalamualaikum dan salam 1 malaysia

senin dan selasa melor kena pegi course. pastu ada la org juai makeup elianto...siap dpt diskaun lagi...aku pesan nak eye liner jer...aku suka elianto punya eyeliner..senang nak apply...
sekali nyer balik melor pun tunjuk la pada aku barang yg dia beli...memang sebelum ni pun memang dia jer yg rajin beli make up aku...hehehe...harap haku, bedak baby sudah..jangan aku pakai bedak sejuk pegi keje sudah la kan..muahaha..buang tebiat namanya...

melor bawak sekali face scrub mcm yg bwh ni...gmbr dlm hp tp ada mslh teknikal sket.jadi amik dr elianto punyer web ajer...muahaha..rupanya melor dapat hadiah dr elianto sebab dpt jawab kuiz..hurm ok la jugak kan...best jer..eleh muka aku ni pakai la hapa benda pun jerawat bersepah jugakkkk..


pastu dia beli sekali lipstik dengan lipglos..sedap plak tu..mcm ada cekelat kat bibir aku..muahaha..bau coklat..hurm dapnyer.dapnyer...(mcm mana nak kurus ni)
warna yg dia amik pun aku suka..memang dah pesan kalau nak beli jgn la warna yg garang2..bini dia ni dahla bibir kalah enjelina juling....kang dr jauh nampak bibir jer yg jalan dulu..muahaha..

paling aku suka elianto punya eye liner..dah la cantik bekasnyer..pelik woooo...ni tambah sayang kat melor ni..gagagaga...nanti bila wayar cabel aku dah ada, aku nak masukkan jugak eyeliner tu..

yer elianto jer mampu...maybeline mahal bebenau..kalau pakai muka tukar jadi fasha sandha atau ct nurhaliza aku nak la beli..hehehe

p/s:aku bukan pandai make up pun...sajer jer buh ntry ni..menghargai jasa2 suami chomel aku

lots of luv
et