Tuesday, October 30, 2012

korang jer mampu...aku mampu tengok jer.



manusia tak pernah puas hati dengan apa yang org lain miliki


p/s:iyer aku tau aku golongan marhaen. bukan mampu sangat pun. takperlah lepas ni kena tunjuk payslip gaji dan jugak salinan sijil2 baru ada orang nak kawan dgn aku kan?..
huhuhu...inilah realitinya..

bersabar dan bertabahlah

lots of luv
et


3 comments:

sailaaf said...

dah pernah kena...manusia skeliling kdg2 berlagak dgn apa yg dimiliki.
caranya, buat xtau jela. =p

Angah said...

wei hang paseipa ni,...siapa yg telah menyakitti ati mu...

et said...

sailaff:betol tu..memang nak buat tak tau tapi sedih sebab dah terlalu lama tapi masih ada yg mempertikaikan mslh ini

angah:adalah beb..maklumlah aku ni memang tak mampu untuk hidup senang kot...