Saturday, October 13, 2012

maafkan saya


aku tau melor nak happykan aku
aku tau aku yang tak menghargai usaha dia
aku tau semua salah aku

sebenarnya melor rancang nak celebrate birthday aku di bangkok..tapi mulanya ke bali tapi flight penuh.dia tak inform aku. ada jugak tanya aku punyer passport letak mana. tapi aku jawab sambil lewa jer..hurm salah aku jugak...tapi nak jadi cerita selama ni passport kat rumah tapi bulan ni ada plak dlm beg aku.

sehari sebelum berangkat lepas tiket dan hotel dah selesai, aku periksa passport tapi mcm tak tau 6 bulan sebelum expired dah tak boleh guuna. ok disini aku rasa rugi sangat2 sebab aku buat passport yang seratus untk 2 tahun..kan dah rugi...tensen disitu

dan malam tadi aku baru perasan dengan kebodohan aku...dah la pagi ni aku ada appointment gg. harap sempat pegi renew itupun kalau imegresen putrajaya tu bukak pagi2 buta..lepas tu aku nak rush pegi kl untuk appnt gg dan patah balik ke klia untuk check in. arghhhhh gila tensen...itupunnnnn kalau jadi pegi

tensen kena marah dengan melor...tensen tak dapat pegi spa..tak dapat makan tomyam kat mbk plaza..hadusshhhhh...

aku rasa celebrate birthday aku tahun nie degan leteran dari comel aku tu la..memang dah tak chomel...

nyampah..dia tak tau aku lagi sentap..beria pack baju bagai...hurmmmm benci lah

lots of luv
et