Friday, November 30, 2012

Edward vs jacob

Assalamualaikum

Demam twilight masih tak surut. Hr ni untuk kali kedua aku pg tgk lagi. Sorang diri ok. Aku tak kira hari tu tak puas tgk dgn melor. Kali ni aku amik seat 3 dr depan supaya lebih jelas tgk wajah edward. Muahaha
Sebenarnya,kalau ikut tiket ini kali ketiga beli tiket twilight. First time tayang pun dah beli tp ada hal yg tak dpt dielakkan. Jd tiket burn gitu je.
Pasal wayang confirmlah best kan. Kalau tak, takkan aku sanggup repeat smp 2 kali.
Lepas tgk wayang aku terus setelkan semua bil2 yg diamanahkan oleh tuan besar. Tp perjalanan nak pi byr bil terganggu dgn vinnci yg buat sale gila. Then masuk mph cr novel ct rosmizah( pdhal br habis bc buku andai itu takdirnya). Brlaaa selesaikan apa yg patut.

Tp aku lapar la pulak. Maka pegi cr mkn kat foodcourt jer.
Alhamdullillah. Seronok gak berjimba mcm biasa. Sorang2. tq tuan besar aka melor.

Tak sabar nak tgk hobbit