Saturday, December 8, 2012

simple


is better than nothing...

uwaaaaaaaaaaaa sebenarnyerrrr blog aku hampir hilang gara2 kegatalan aku mahu menukar templates.nasib baik ada backup..kalau tak memang kekodok terus bulat laaa...nan hado dah nak memokak kat sini..
dan amik jorlaaa yg ini jer background nyer..setelah 2 ke 3 kali aku terkojut coz bila preview blog terus kosong, aku amik jer yg senang...kang ada yg meroyan plak ntry semua hilang..kurang glemer ahkak..hahaha


klahhhh hari ni aku ceria sebab aku nak pi jumpa kesayangan hati beta di selayang...

lots of luv
et

2 comments:

Angah said...

lerrr yg hang dok pi try dok tukAQ watpa...mcm2

Fara Ada said...

hehehe xpa nt ada msa lapang...et make up blk blog..dunwori tp setiap kali nk usik tu jgn lupa backup dlu..
ataupun sebelum save..preview dlu make sure semua function baru save..hehehe