Tuesday, December 25, 2012

tobleront

assalamualaikum

rindu mau membebel disini byk2. tp mls taip.sejak boleh update tru hp ni kan, mmg nan hado ayat yg pnjg2.
td terima coklat dr kwn cute yg dah mcm makcik santa ku rasa..hohoho....(ceh sempat mengata)..yerlaaa dia bg kat kami kan...moga murah rezeki kau dik..

tobleront.....dulu ms kat melaka teringat pd peristiwa seorg kwn lelaki yg pg2 akan baling batu kat tingkap bilik sab untuk bgnkan ktrg semata2 nak bg slurpee dan coklat tobleront...hahaha
hebat gile pagi2 mkn slurpee beb..bajet mat saleh sgt..hahaha...(iza...ko hengat tak saper jejaka itu)
dia mmg rajin bg kami tobleront.....ntah nape rajin bonar bagi cekelat...layankan jerrrlaaaa. zaman muda hanya sekali...yg pntg makan ramai2... muahaha..

kenangan indah yg bila dikenang pasti aku nak gelak sampai pengsan...owh rindunya taman siantan...

No comments: