Friday, January 11, 2013

sooonyummmm

assalamualaikum

jumaat sudah..sbenarnyeee minggu ni aku rssa mcm sloww jer.aku ingat semalam adalah jumaat.rupanya hr ini br jumaat.minggu yg bosan dan penat..iyeeee penat.dgn mcm2 hal. org mungkin tengok aku mcm takder keje kan????? tp adakah org yg pk begitu mahu duduk ditempat aku..meh sini meh.
tapi kdg2 aku pun satu jugak..pegi pk sgt hal org buat apa kan?hehehe
yerlaaa kadang tu org tak mau senyum pun aku boleh buat isu...aku rasa org tu suntik botok tu...takpun sebenarnya dia tak nak senyum sebab gg dia rongak...hahaha..jadi buat apa aku nak bengang kan...tapi bengang jugak sebab aku senyum mcm model tak siap....merenyehhhh ja..hahaha...
rindu sgt mcm dulu2..zaman kecik2.mak dan abah ada mslh pun depa relax jer..tak kalut pun.mcm aku..org tak mau senyum pun dah kecoh sedunia

owh emak...aku rindu kamu...moga mak aku sihat dan selamat di kampung..senyum mak..senyum..wotz..wotz

2 comments:

eKa said...

glemer mok..


anggap je gigi org tu rongok tu dia tanak senyum tu

Angah said...

sebijik potosetet muka mok hang....mok gembire anak bahagieee