Friday, February 1, 2013

potato gratin lahhh sangat!!!

assalamualaikum

semalam aku off....msg melor tanya nak makan apa..member ckp buat kentang bakar mcm resepi izyan...hapakejadahnyer mamat ni..
owh dia beli majalah saji semalam yang mana dlm tu semua berkenaan resepi kentang...mcm2 menu kentang ada dan adalah izan dan ezany yg menang masterchep tu..

berbalik pd melor..aku bc msg nak nangis pun ada..kang tak buat, kempunan dia pi cari batu belah batu bertangkup plak...so rela jerla hati cheq brg dlm peti eis...susu tak dak...cheese tak dak..daun basil tak dak..lagi apa tak der..owh roti perancis pun tak dak...takpa kepala otak aku terus berjalan..

yg ada susu kotak anlene melor jer..hahaha...projek on.sebelum tu msj talian hayat aku wanikeni tanya boleh ka msk guna susu anlene..wani ckp boleh ja kot..bukan michele yeoh nak marah pun...hahaha..bantai..makin kuat la tulang temulang ko melor..kahkahkah
roti perancis tak der aku guna jer roti leper tu..daun basil tak der yg ader thyme jer..
bakar la dlm oven..memang sedap bau dia sampai melecur la tgn aku terkena besi oven tu...tersalah pegang..bau jer sedap..muahaha

tapi jgn tertipu, dibawah ni bukan hasilnya....aku tak amik pun gmbr hasil..sedap dah sedap tapi termasin sikit...adussshhh sayang sungguh..takper..tak habis aku akan buat kentang lenyek jer..senang..muahaha..


kemudian lebh kurang jam 0520 melor kol...ada masak nasi tak?
kepala hotak aku jammed !*&&%^%$

hasilnya dinner makan nasi lauk sardin dengan telor goreng jer..tapi dah syukurrrr sesangat..sardin memang sodap...

lots of luv
et

2 comments:

Kira Shakira said...

dont fogget follow my blog..http://kirashakira.blogspot.com/

wani said...

nampak aku kena pi jadi jiran hang n bukak kedai runcit .haha kompemlaku sebab meloq selera sat2 ubah2...haha