Monday, March 18, 2013

happy ending

assalamualaikum

alhamdulillah...sabtu lepas cousin aku selamat sudah menjadi milik aiman tak kisah..hehehe..dorang bertunang bulan 9 tahun lepas..


gmbr nikah sanding masih dlm camera "orang" sebab aku memang tak sempat pegang camera..hatta telefon ditangan pun tak berfungsi coz konsepnyer nak kencing pun tak sempat..macam2 benda nak kena buat..
maklumlah majlis bukan kecik2..majlis kawen kan!

untuk all my siblings... cepat2 upload gmbr dlm fb memasing..aku nak cilok buat kenangan...dah la pengantin tak ambik gmbr dengan aku...sentap ni..hahaha

best sangat..pakaikan ijal inai smpai kol 330 pagi baru tido...gelak2, kentut2 then mengumpat, gelakkan karektor semua org dan mcm2 la kitorang citer dgn bib sebelum ijal nak jadi bini orang kan..hahaha..pastu kol 7 kena gegar bangun coz anak2 tahfiz dah nak dtg...huishhhh..mencabar betol..

alhamdulillah selesai semuanya dengan selamat..alhamdulillah cuaca yang baik, makanan yang sedap walaupun tempat duduk tak cukup walaupun khemah yang atok pasang 12 bijik...alhamdulillah..alhamdulillah...alhamdulillah

dan hari ini aku dtg keje semula setelah hampir 5 hari tak keje..dan ada orang telah menegur, kenapa mata lebam?

biasalah...i kan ibu panda...

p/s:tuhan..lembutkanlah hati dia

lots of luv
et