Sunday, March 24, 2013

mee kari poyo

assalamualaikum

inilah rutin org keje shift.
sabtu ahad kojo,
kuar keje matahari masih tak keluar
blik umah, matahari dah tido....
oleh kerana smlm off n mak aku ada
makanya keje kami hanya beborak dan ngumpat(bab ngumpat aku la tu)
then mak ckp sdp mkn kerang
kami beli kerang buat rebus jer.
ada baki, aku msuk peti eis...
dkt opis duk teringat dapnyer mee kari buh kerang...
udang pun ada lagi
stock ayam mmg ada walaupun jarang masak kan..huhuhi
maka terhasillah mee kari poyo siap jam doblas tadi..tapi mcm cair sket..kurang santan derrrr.takper..boleh buat sarapn melor esok...
sambil msk, sambil mencuci dan sambil mengemas umah.ari kita sambil menyambil...

alhamdulillah..
settle bab umah, kain dah sidai cuma tak iron lagi..owh baju kojo aku dan melor..muahaha byaknyerrrrrrrrrrrrrrrrr..

p/s:gigih tol aku amik gmbr...thats why nama mee aku mee kari poyo..hahaha