Monday, April 8, 2013

utih


assalamualaikum


Sinopsis, kisah benar mengenai kelangsungan hidup seorang budak lelaki yang menghidap AIDS berusia 15 tahun bernama Utih. Berbadan kecil seperti berusia 6 tahun akibat virus penyakit itu yang ditanggungnya sejak lahir.

Ibunya meninggal dunia sewaktu Utih berusia lingkungan setahun manakala bapanya dipenjarakan kerana kesalahan mengedar dadah dan dia dijaga oleh neneknya, Hajirah.

ok aku baru berkesempatan tengok cerita ni dekat dramatvonline.....meleleh-leleh ayaq mata aku tengok drama ni...sedih gilosssss..iyer aku kan taufu faaaa sket..huhuhu

aku suka adik raykal ni berlakon tapi aku suka sangat dengan budak debab t u..dia yang jadi iskandar dlm drama iskandar yang susan lakester ada blakon tu. dia mcm chomel2 jer...cute plak tu..best...

sapa tak sempat tengok cerita ni boleh tgk kat  sini...

sian utih..cuma ending dia tu kalau dia adjust sket lagi best...kadang2 cerita dah best tapi nak kena pkr ending dia tu yg tak best tu...mcm tergantung jer maklumlah i ni kan malas nak pk..yerla dah menangis bagai nak rak tiba2 terpkr, utih mati ker atau alang coz alang sempat doa suh gantikan nyawa dia lagi...hurmmm..pastu pak long takder balasan pulak..hahaha..ok drama ikut skrip aku sure 60 episod pun belum tentu tamat..hahaha

yang pasti terbaikkkkkk...aku suka nok!


lots of luv
et


No comments: