Tuesday, June 11, 2013

dr wan vs ikea

assalamualaikum

aku ke ikea akhirnya selepas appointment gg dgn doktor wan....sekarang appt gg dah tukar tmpt.tak perlu pg pusrawi coz klinik depa dah tutup.jadinye kes aku kn rujuk dr wan...punyalaaa hazab nak cr kliniknyer...pdhal sng jer....kn cr sunway giza dulu rupanya then. cr tune hotel..
bila dah smp kliniknyer pkak tak jumpa.dah berpusing-pusing aku....rupanya lvl tu..dahla signboard klinik cantek.aku ingat company design umah ker..rupanya kelinik.huhuhu
aku suh melor jer tgg dlm keta.sng coz area tu susah gilo parking.tp untuk patient dr wan, parking mmg disediakan...
msuk klinik mmg cantek deconyer..combination hijau pucuk pisang dgn ungu mmg kena..mesti umh dia lg cantek..mihmihmih..
lepas selesai urusan gg kami cr tmpt mkn..tp mmg takdoooo paking..
tension bai. so kami pi ikea.ms tu br 1015..ikea pun br buka gamaknyeer.tp manusia dah ramai..parking pun dpt yg dekat jooo..
melorrr ar menggila dlm tu..ku jd tukang sabar yg hebat..hahaha..dia smua nak beli tp aku yg tkang simpan.jd aku kata tunggu aku kemas rumah dulu...owh sekarang umah aku mcm tongkang pecah.rasa mcm br pindah pun yer...
aku nak mkn jer..hahaha..akhirnyaaaa dpt gak mkn..nak beli meatball tu aje aku beratur 1120, kol 12 br dpt pegang plate yer.hahaha..tensen tol
pastu tgh mkn, ada plak budak dlm umur 2 thun duk tgk aku mkn..sian mak dia.jenuh suh tgk tmpt lain..kang aku bg kn marah plak..iyer aku penah kn mrh coz cuba sentuh anak org, jadi aku serik..klu aku tak kenal, maaflaaaa aku boleh senyum jer..sentuh2 minta mahap...
so sebab dia duk tgk aku, maka aku pun mkn mcm rasa halkum jer..huhuhu..tercekik-cekik aku.sian dia.maafkan aku..
mungkin akan dtg lg coz klinik dr wan mmg kn lalu ikea.so mmg sedia duit ajolaaaa

blik dlm kol 1.30..sekali keluar tgk punta byk keta n jammed coz org nak paking..huhuhu..owh malaysia..

p/s:ggku ngilu-ngilu lorrrr....rasa menari2 jer depa ni..huhuhu...

lots of luv
et