Friday, June 14, 2013

bege bakar abg burn, nilai, n9

assalamualaikum
pergh tajuk pnjg gitu...kahkahkah.harus pnjg..sebab aku kan gedik..mihmihmih
ok ini adalah first time aku cuba bege abg burn ni.sebelom ni terlior-lior aku nengok blog org. tmbh bila depa mkn meatball tu..hadushhh..bgelora jiwa aku..nak ngajak melor rasa mcm kn reject je coz dia mn boleh hidup tak mkn ns.
tp smlm keajaiban berlaku..kihkihkih..dia kt jom try meatball..aku ok jer coz abg burn lm dah buka kat nilai..
alhmdulillah.aku tak amik beger yg havoc yg bertingkat-tingkat tu.aku amik biasa je tp oder meatball tu...
sekali smp terus ngap...hurmmm sodap rupanya..hahaha .betol mmg sdp.kalah ikea nyer meatball tau.. aku sooooka sgt..
p/s:kedai bege bkr abg burn kat roundabout depan court mamoth tu...tepi senheng...kat situ byk gerai2 lain yg sedap. kepak ayam, lamb chop, ketiaw, sup power n mcm2 laaa.huhuhu..aku mmg first time smp situ walaupun dah 7 thun dinilai ni...maklumlaaa nilai byk makanan sedapppp
tq meloq