Tuesday, July 30, 2013

rindu abah

assalamualaikum

ramadhan datang dan pergi dan 21 ramadhan yang paling meninggalkan kesan...tambahan lagi 9 hari nak beraya, abah tinggalkan kami...
aku rindu abah..dia manusia paling baik yang pernah aku jumpa dan takkan sama dengan org lain...dia paling sporting, dia paling sempoi, dia paling kelakar n dia paling bestlahhhhh...tapi mcm selalu org ckp, org baik selalu pergi dulu...


kadang2 kita tak bersyukur dengan yang apa yang kita ada didepan mata. bila dah hilang, baru kita mencari-cari..jadi hargailah apa yang korang ada......
masa hayat dia, aku suka cium muka dia..aku peduli hapa kan even aku dah besaq n dah kawin..he's my fathers n my hero...aku suka pegang n cium tangan dia...tangan yg itulahhh...aku akan peluk dia erat2..dan akhirnya aku dah tak boleh cium dia..aku dah tak boleh peluk dia erat2...rindu sangat2...
susah nak ungkapkan kerinduan itu.kadang2 org tengok kita happy tapi sebenarnya aku rasa kosong sangat...allahuakbar.... :(

untuk abah kesayangan aku yang memang tiada galang ganti, aku sayang dan sangat sangat sangat rindukan kamu...kalaulah dapat pergi ziarah pusaramu sekarang, seronoknya lah...

alfatihah untukmu abah...moga kau tenang disana..aku sayang kamu sampai mati

lots of luv
et

3 comments:

lady lavender said...

Catatan yg sgt menyentuh hati,..
Semoga arwah Tenang disana. Alfatihah...

che mid said...

Insyaallah, anak yang soleh akan menyebabkan ayah masuk syurga nanti. Raya ni, cuba ziarah sahabat baiknya, boleh berborak pasal ayah.. itu salah satu cara menghargai arwah ayah..

Angah said...

sedih pulak aku baca.....