Tuesday, September 24, 2013

sepi ku sendiri menyepi dikala sunyi

assalamualaikum

lama menyepi disini..terlalu banyak yang perlu di fikirkan. terlalu banyak hati yang perlu dipuaskan..ikut mulut binasa ikut hati mati...

tiba2 aku sebak..video tu rasanya dah lama..aku yang tak tengok.klu ada yg nak tengok leh la pegi kat amazingnara.com..baru tertengok itupun ada ternaik kat fb aku. pasal bini sorang pemain bola sepak maki guard kat epot..memang puaka betol mulut dia. sian pakcik guard tu..bukan salah dia pun. dia cuma jalankan tugas,siap nak ugut saman bagai. dengan manusia kecik macam tu boleh la nak tunjuk lagak..aku sedih sebab dia ckp pakcik tu bodoh. aku sebak sebab dia cakap pakcik tu dayus. bukan sekali dia ckp pakcik yang sebaya abah aku kalau masih hidup tu bodoh. banyak kali..nauzubillah. tegar betol hati dia ckp macam tu kat pakcik guard ..keras betol hati dia sampai sanggup keluarkan ayat yang mengguris hati. 

aku rasa pakcik tu tak kisah pun. mungkin hari tu adalah 1 hari dari hari2 yang dia kena maki dengan org ramai. kadang2 buat kerja pun kena marah. tak buat kerja pun kena marah..tersepit pakcik tu kan..nak cari keje halal tapi kena maki. belum lagi umpatan org kata jaga bodo la, keje membuta la apa la..semua yang negetif terus pergi ke mereka. tapi mereka yang menghukum tak pernah meletakkan diri jadi mcm pakcik tu pun kan. 
arghhh sakit pulak hati kitew..

penat sebenarnya..cuti dah habis dowh..baru bulan sembilan aku dah pening pala psl cuti..hohoiiiii susahnya la kan.kepala dah sarat ni...nak cuti..nak cuti..

tu yang bila pk balik, arghh gua malas nak tulis kat blog...wa bengang..wa tensen..wa sakit hati...wa sedih bhaiiii..isk..isk..isk

k bye





No comments: