Monday, November 4, 2013

ini kampung aku

assalamualaikum

hai semua...hai semua olang..(muahaha..umar selalu antar video suara dia kat wasap..itu la ayat dia pun dgn pelat2 gitu)

inilah kampung saya..haaaa sapa yang main game ni..aku kan kanak2 tak berapa nak riang.jadi inilah peberet aku tak kira lah bila ada masa terluang walaupun sebelum nak tido..kadang2 tengah tido pun aku bangun takut pokok2 aku tanam mampus..aku sayang bery aku..so jgn guna..muahaha

sekarang smurf village aku level 41..hohoho...gile nak sampai tahap ni..sangat mencabar..dulu aku mula jatuh cinta dgn smurf village ni ms pakai iphong..lepas tu ada geng main game ni..si noni n paerah.best ar kan..lepas tu kan tukar samseng, jadi aku kn mula balik la smurf ni..si paerah kawan aku suka la  tu sebab dia dah potong aku..noni pun sama..tapi dia lagi hebat...dia beli smurf berry banyak2 leh cepat beli mcm2..aku golongan marhein, guna jer apa yg ada..kahkahkah..

lepas tu nonie, game dia asyik hilang sebab share tab dgn anak dia..bagus aqiff...unty like sangat...then paerah baru hapgred iphong dia, so otometik smurf dia hilang...rasa nak nari vogell depan dia..hahaha...aku suka sebab dia kena mula semula..yeeeehaaa..
paerah ko jgn putus asa...aku main slow2 je tau..nanti potong la aku..rasa tak mencabar pulak main takder member ni..kuikuikui..ok jom melawat kampung aku..

ni kampung atas awan aku..tu nampak naga gemuk yg boleh terbang tu..baru jer menetas 2-3 ari lepas..hohoho..paerah..ko ada..ko ada..tak der kan?hahaha
leh tanam starfruit..walaupun smurf kena pakai topeng(topengggg!!!!)..hebattt

ni kampung diatas gunung

ini kampung dibumi nyata...hahaha..


woi smurf guwa duduk kondo tau..mihmihmih

kampung seberang laut jer aku tak amik gmbr..malas nak suh smurf naik kapal layar pi kampung sebelah sinun..nanti minyak habis..muahaha..

hebat wooo..ok la main smurf ni..takder la nak memokak mintak nyawa ker, mintak tenaga ke kat dlm fb..tak cukup duit sendiri meroyan. tak cukup berry sendiri amuk..yg selalu kena pun paerah jeeeeeeeee..sebab aku berlagak dapat mcm2..tapi sekarang tak best la kan sebab aku dah hebat sangat dari dia..ngeh..ngeh..ngeh..silap ari bulan hilang smurf aku ni kang sebab samseng aku tu pun dah mula buat hal..holo..holo...mintak yg baru latu..i tak suka yg lain..i suka u jer tau..so please behave ok...sian smurf aku kang mampus semua kn buat baru..memang tak ar kannnnnn!!!!

wah bestnyeee kan monday buat ntry pasal game..hahaha...welll monday is always bluessss..tapi i hate monday..harap2 setiap hari jumaat sebab esoknya adalah sabtu walaupun aku kerja shift..hahaha..bedal ajerlah labuuuuu


lots of luv
et