Wednesday, December 4, 2013

ombak gatal

assalamualaikummm

perghhh rindu nak hapdate...kelmarin bersamaan hari senayan, aku kojo pagi dg. gembiranya...tengah hari lepas lunch mkn ikan cencaru,tiba2 aku kegatalan...bermula di leher...menggelabah aku bhai..dah mcm s ke muka...aku leh thn lagi klu gtl kat leher or muka. tp klu dah gtl tang tuuuuuut mcm mn aku nak garuk kan..uwaaaaa
so terus pi jumpa doktor, dia bg aku injection sedas...katanyer elergik...urmmm aku mkn ikan cencaru jerk. tp start gtl lepas aku mkn ayam kepc mlm sebelumnya...hurmmm takperlaaa..dah nak jadi kan...
so lepas kn inject aku dah mcm org mabuk todi daaa...mata x leh bukak..dahlaa inject kat muntot..kebasss wooo..tp sebab mengantuk, lepas mandi aku tido..esok pagi aku bgun tgk2 kaki aku mcm apa dah jadi..uii takut aku..bdn dah pns..aku syak kn campak je..sekali chek dokto, darah tinggi guwa naik babe..bila ms plak aku berdarah tinggi.patutlaaa pening je kepla..2 kali dokto tu check..dahla hensem dan muda belia...hahaha..saje je bg dokto tu check byk kali kan..kan..kan..vengong...
blik umah aku masih pening lagi..doktor nak cucuk lagi sekali tp ku x mau..gila smp 2 kali cucuk..kang bukan kt gatal..menggatal aku kang..

alhmdulillah hari ni aku sihat sepenuhnya tp kepala aku masih pening2...gile cnfirm ada darah tinggi ni..cerita ngan wani rupanya dia pun kn ms blik kg dia hr sabtu kot..adik dia pun sama..hurmmm mungkin angin gatal kot..takpeelaaa..alhamdulillah diberi sakit sikit..tp sekarang ni tgh menahan sakit gg..bracess aku yg ujung ni sakit la pulokkkk.tp klu dpt mkn prosperity bege  ok ni..hahaha

p/s:i love u melor

No comments: