Thursday, January 30, 2014

ikan daun baru

assalamualaikum

aku nak share psl ikan..hahaha..jujurnya aku bukan kenal sgt ikan2 ni...tp kadang2 mak aku panggil ikan nama lain,bila dah kawin melor panggel ikan lain..hahaha..sapakah bersalah...
last week kwn aku kol..abah dia nelayan tangkap ketam kat bagan lalang sana tu..dia kol ada ketam.so cnfirm nak ketam.tny gak kot2 ada ikan..
dia ckp ada..tp klu dia sebut pun aku x kenal.dia ckp ikan daun baru...
tetanjat gak aku dgar

ni laa ikan daun baru.member aku ckp dia mcm ikan nemo..hahaha..sekali sampai terkujat gak aku...google2 tgk apa org msak.depa kata goreng garing pun sodap...


ni la hasilnyeeee...mkan panas2 sodap wooo
mcm bawal je kan!!!..


k bai

No comments: