Friday, February 7, 2014

jumaat owh jumaat

assalamualaikum

hurm minggu yg agak struggle untuk aku...sedih,gembira,kecewa,malu semua ada..tp krna tempuh jugak kan?
tak tahulah mcm mn nak tempuh esok lusa mcm mn..tp masih kena hadap jugak...kadang2 tak mampu nak mulakan hari dengan aura positif dan hati terbuka...
keluhan berat aje mampu dilepaskan
...
well bersabarlah...dugaan datang untuk buat aku jadi kental...

bak kata kat internet : hidup umpama aiskrim....nikmatilah sebelum ia cair...


tsedap pulak nasi apa pulak nama dia ni..aku lupa la hohoiii.adoyaiii...ari tu mkn kat umah mak yah..jiran mak kat kampung..tp ini cerita ntah berapa bulan yg lepas..lm dah aku x blik kmpung...huhuu..rindu umah mak..
klah


bubbye


No comments: