Monday, February 3, 2014

weekend kami

assalamualaikum

aku off 2 ari..best coz x pegi maner2...last month off pnjg tp ulang alik selyg...so duk umah tidoq...mihmihmih..nak kuar pi kedai pun maleh...
so pagi ahad lepas sbuh mlor bg cadangan jom sarapan kat baganlalang...melompat la haku kan...ok set..bajet beli nasi lemak..air bawak dr umah..bawak buah jugak...potong kat sana jer...
siap laju2 terus gerak.tapi berenti kejap beli ns lemak kat 2 tmpT berbeza .nak rasa katanyeee..
sampai bagan...perghhh ramai org picnic yg dr mlm..hebat sungguh mereka...setkat kami 2 ketol nak bermlm kat pantai tu...hurrmmmm lupakan ajelaaaa
amek tempat ujung sekali lepas goldcoast sepang tu. ..canteknya tempat tu .lm dah aku tak ke bagan lalang ni..

ini adalah gelang untuk masuk ke bagan lalang..hahaha..tipu je..melor la lps mkn ns lemak letak kat tgn..kebtlan aku pun pkai coz bk ns lmk aku..ku ckp ni untuk msukbagan ke pakai gelang..huhuhu


huurmmm bestnyeee dpt mandi. air pasang nmpaknyeee

laki tuan tanah yg happy..hati mesti hepi beb walaupun masalah berbuku didada..kahkahkah....menyampahhhhh

opsss gmbr tuan tanah kedaung takder...terdelete.besaq sgt..muahaha

seronok pi pantai tp tulaaaa..sayang depa lepas duk lepak bukan reti kutip sampah balik..

setakat unggun api mcm ni kita phm..ini tak smpah bertempiaran lari. mungkin angin kuat sgt kot...tp pelik tong smpah x penuh pun...sampah kat luar byk...syg tgk  ...

p/s:melorrr nanti kita pg lg yeee.

No comments: