Sunday, April 27, 2014

rindu tanah suci

assalamualaikum

aku n keluarga aku dijemput menjadi tetamu Allah pada tahun 2009..tahun yang sama Allah ambil abah..selang 3 bulan lepas kami balik dr tanah suci mekah.
alhamdulillah dapat mengerjakan umrah bersam amereka yang tersayang..best sangat2 sebab kat sana pun dapat berpimpin tangan dengan abah..pegang tanga dia erat2..



 ni masa dimadinah..aku yang mana..yang duduk tu la..bersama abah aku..kesayangan hati beta sangat ni...


alhamdulillah...family aku yang tak berapa nak ramai ni sebenarnya havoc sangat..kami kepochi..kami poyo...kami selalu buat bising...
jujurnya aku rindu saat berkumpul beramai-ramai tanpa fikirkan hal2 lain..seronoknyaaaa


zaman sekarang banyak masalah...banyak cabaran...dan macam2 laaaaaa..

hurmmmm chow dululahhhh
babai

p/s:Ya Allah Ya Tuhanku, moga aku diberi peluang menjadi tetamu-Mu lagi tahun ini...amin

No comments: