Friday, April 11, 2014

simple garden salad

assalamualaikum

aku suka salad
aku suka mayo
dan aku suka kurus
hahaha
tapi itu smua poyo...
aku cuba mkn salad utk kurus
tapi gagal
tak sampai sejam aku mcm rasaksa gorgon
cari mengkanan
tgk remote tb pun mcm sedap...hohoho


ok ni feveret salad aku setakat ni
aku buat ms nak mkn je coz sng n rangup

1/2 labu bwg besar 
1/2 tomato
2 hirisan timun
dan 8-10  lai daun salad..aku guna salad bulat tu..
satu sudu teh mayonis
stgh sudu kecil gula
sikit garam
sikit lada itam
2-3 titis minyak bijan

gaul smua n campur dgn salad tadi..pastu ngap

pergh sedap bak hang...minyak bijan?
ye aku beli kelmarin buat nasi hayam
sebotol kecik mahal nak arwah
pastu takkan tak nak guna kan..
sekali try buh dlm salad
marvelous sangat kan
itu yg asyik repeat je mkn salad..
aku goreng ayam jugak...hurmmm
mencuba menghindari nasi
baru 2hr bak hang
aritu mcm tu gaklaa
dgn wani beria
last2 byk plak org bg makanan
hurm kelaut...dr membazir
kami pun makan..hahaha

klah sapa nak cuba silakan
tapi ramai tak tau blog aku nikot
coz aku tkar nama lagi
mbahaha

pray4MH370