Tuesday, August 19, 2014

aktiviti malam minggu

ni lah ektibiti meronggeng kami...
iyee aku pun kurang konpiden sebnarnye
badan aku..keras tangan aku,sumbang langkah tarian aku...semualah..
tapi dorang yakinkan..kata ok
malu gak sebenarnyee
kesian kat mereka..dahla berbayar ok tarian ni..hahaha...

majlis berlangsung didewan tabung haji...majlis jamuannhr raya bersama anak yatim...seronok gak..ada magic show...cabutan bertuah...
artis pun ramai gak..ada aziz singah,che lah,wahidawassini n kartina aziz..baik n best betol kartina aziz ni...

ada ckp muka sama.hahaha...renyehla samaa
nanti tua mungkin sama kot...harap kuat mcm dia..sihat woo autie ni..n moga dia sihat sentiasa...

ada yg tanya kami freelance ke?tertelantelan ayaklioq nak jawab...kalaulah depa tau ini first time aku menari mesti reject awal2.hahaha
apa2pun ini kenangan hari tua aku nanti..anak takde..jadi aku cerita la ulang2 ngan melor..biar dia dengar sampai tekentot-kentot..hahaha

No comments: