Monday, August 18, 2014

sakit sungguh ati saya

assalamualaikum

hp saya diupgrade semalam..tiba2 keluar bahasa german...saya sangat sakit hati...sebab smua yang ada didalam hp saya hilang..gambar2 semalam yang saya beronggeng yg nak ditunjuk pada kwn2 saya yg dua org itu juga telah hilang. paling sengsara apabila gambar saya dilondon dan paris juga hilang...tambahan pula saya tidak membuat salinan lain...saya sangat sakit hati...dan apabila saya sakit hati, saya mmg sopan santun..

.arghhhhhh ni nak nangis ni....semalam lepas show(puii showlaaa sangat) sampai umah dlm jam dua pagi gak coz pi makan sat dgn chief kodok...sian chief lately diabaikan coz aku asyik berlatih je...walaupun akhirnya aku tersalah step...malu ai...cite psl beronggeng nanti la aku cite..gambar seketoi haram smua takdak..nak cite apa....bulu mata adalaaaa

so smpai umah hp aku ada bateri tapi byk sgt wasap masuk terus bateri kong sampai pagi..ahad chief pi keje tggllah aku...sebab aku ABC, aku penat n aku tido laaa..maklumlaaa sabtu aku keje malam..pagi sabtu habis keje pi appnt gg..pastu jalan jammed tahap aku nak jadi resaksa dah rasanya, then terus pi subang coz prektis sat utk show mlmnye..so mana ada aku tidoq kan...jadi bila dpt bantal lupa diri la akuuuuuu

sedang nyenyak aku tidoq, aku teringat adik aku adan nak singgah..dia anta mak balik umah atok sat..so mcm eh adan nak mai...sekali aku bangun tgk tingkap tgk adik bongsu aku tngah muka mcm badang dah.nak tukar ijau je lagi..marah2 sebab pinyu tak bukak..hahahahahahha

aku bukak pintu sambil gelak2..nhahaha..rupanya dah kol 0130 tengah hari dowhhhhh..sedap betoi tidoq..hampeh bebenorrr..sian mereka..mak pun dtg sekali...kena bebel la aku..mana la aku nak sedor...maaflaaa semua yeeee

so lepas dpt charge hp dlm kol 8 mlm br aku on n tgk kuar bahasa jerman..arggghh geram aku..terus dia fotmat hp ni smua ilang...so redho jelaaa...huhuhu