Tuesday, November 25, 2014

kawan2 saya

assalam

asyik draft je tapi tak publish..hehehe..saya kan pemalu..huhuhu
last week sab mesej aku...dia kata dia ada wasap..fuyyo...best..maka terus membina satu group(pergh ayat mcm nak buat rompakan plak). best gila...ni smua group rumah sewa kat taman siantan, lorong pandan, melaka..perghh sib baik alamat rumah aku lupa...

dr kiri atas iza,cikmah,cik ta,
bwh kiri sab ,ct n wati...

well aku selalu gak cite ms zaman lupa diri kat melaka dulu..sekutu utama aku mestilah sab yg baju pink tu..teman begaduh,betekak kena tahan polis kol dua pagi sebab nak bagi epal kat talib laki dia, potong rambut pacak siap color lagi..dia je aku tak buat..hahaha...memang sengal la aku dgn dia...ada je keje kitorang nak buat...last kena repeat paper pun sesama..kahkahkah..padan.muka..
nak berasap gak la masing2 pny hp..nasib baru dpt 6 no...kurang lagi 3..hana, lina n shima..kitrg duduk 9 org dulu..hahaha.ramaikan..tapi tak kisah pun..best je.
oleh sebab lama tak jumpa, beria la dorh suh bg gmbr...cnfirmla aku paling besar dr dorg..well aku kan baka amareka...mmg dah gergasi kan..hahaha..tapi smua kwn2 aku mantain je..penat kot sebab busy keja dgn anak2..nampakt berubah tapi sama je kot..
tapi 
aku suka tgk kwn2 aku.iza makin cantik sebab dulu dia cengkung sgt. hahaha.tapi badan tetap kerempeng..suka tgk muka dia sekarang...
ita makin kurus..owh no..hahaha..dulu dia ni laaaa yg paling gile diet..tak makan wei...mkn roti je.tp lepas dia bersalin makin mengkurus dia...jeles gile wei..huhuhu
sab yg terpaling dirindu sebab dia kan kembat aku dulu...tp duk ckp badan dia naik...mana ada naik...standard la anak ompek..tapi dia ni sama je badan...nak sedapkan ati aku la tu..hahhaa
ct..hurm.mcm tula dia..comel, kecik sama je mcm tu...tetap terpaling chomel...
n last  si wati....makin cun wei dia...tp tulah badan smua pesen model..nymapah aku...hurgh..nak makan la..tensen tgk bdn org..kahkahkah...
tapi aku ok je...biar badan besq janji sihat...alhamdulillah

love u frend n tq sebab sudi jadi kawan saya yg gila