Sunday, April 24, 2016

Positif

Assalamuaikum

Lately ni semakin stress
Kdang aku dah tundukkan keegoan tapi semakin hebat yg terjadi
Takpe...aku kena positif
Mungkin Allah hantar dia kepada aku supaya aku selalu berfikir
Supaya aku lebih bersyukur
Supaya aku lebih beringat
Supaya aku sentiasa berhati-hati

Mungkin Allah mahu aku terus belajar
Ntahlahhhh
Walau kadang2 aku sendiri hilang arah
Tak tahu apa yg akan terjadi sebenarnye
Tak pasti apa yg dia mahu awalnya

Semalam aku diuji sidia lagi
Kadang2 aku pelik
Sepatutnye aku berterus terang dgn dia
Tp aku rasa mcm ckp dgn org afrika yg tak paham bahasa english or melayu la pulak...
Yg mana akhirnya aku juga yg sentap

YaAllah...bagilah aku kekuatan
😭😭😭😭😭😭
Pasal dia sorang aku selalu hilang mood nak berkawan
Aku selalu gaduh dengan kawan yg lain
Aku selalu rs makin berdosa sebab  umpat keji dia
Aku mahu cr syurga
Aku mahu kawan bukan utk tido sebantal
Aku mahu teman bicara bukan utk makan sepinggan
Aku dah ada kwn2 itu
Aku cuma mahu kamu hormat manusia lain
Mcm kwn2 kamu
Tak nak berkawan dgn aku tak apa
Taknak berckp dgn aku pun takpe
Tp cuba hormat org yg ada depan mata
Sebab kalau pegi tempat
Lain
Belum tentu kamu bahagia

Moga cepat berhenti kerja...