Saturday, October 15, 2016

Selamat ulang tahun kelahiran



Selamat ulang tahun kelahiran diri sendiri

Moga tahun ini Allah permudahkan urusan saya

Moga Allah berikan kesihatan yang baik pada saya utk beribadah dan memohon keampunan atas dosa2 yang lepas

Moga  Allah panjangkan umur saya utk saya jaga suami, mak dan mertua saya dikala mereka memerlukan..

Moga Allah murahkan rezeki saya agar saya dapat menggembirakan org lain..

Moga Allah buka pintu hati smua org utk sentiasa doakan saya..

Ya Allah..ampuni dosa saya..ampuni smua kesalahan saya..kelalaian saya..moga saya dan suami sentiasa dalam rahmat dan lindunganMu Ya Allah..

Ya Allah, ampuni dosa arwah abah saya, abahtok saya, kedua nenek saya, makcik dan pakcik saya serta smua golongan muslimin dan muslimat yang telah meninggalkan kami semua...tempatkanlah mereka dikalangan org yang beriman..lapangkan kubur mereka..jauhkanlah mereka dr azab kubur..

Ya Allah, terima kasih utk semuanya..alhamdulillah