Sunday, July 9, 2017

Kenapa rajin berblog

Sebenarnye blogging ni mcm ada mood..aku dah donlod lama dah apps blog dlm hp..konom senang nak hapdate apa2..tp sebab kemalasan..dan mood takde .maka terbiar bertahun2..sebab utama bila update n letak gmbr..gambar kat bawah sekali...aku nak apdate mana boleh tak letak gambar..dia rasa mcm minom kopi takde gula..tak kick..hahaha...
Saka blog aku dah dtg..jd aku rajin la memblog smula...
Rujukan gmbr dibawah..hr ni aku teringin nak makan megi ni..semalam.pegi mesa mall..melor nak beli buah peach yg mahal kedaung 6 biji 17.90 tu...alang2 aku amik la 1 cup megi ni...nak beli paket smp 23 hengget..membazior..beli 1 cup udoh..tu lun regenye 5hengget lebih..hazabedah bebenau...ntah apa2 amik semalam kat jayagrocer tu tau2 total smua 102.90...melingkup..hahahahaha
So pagi td aku makan la megi ni...puas hati makan sorg2 sebab melor keje kan...mmgla pedaih tapi org kata makan jgn kena bibior..dan jgn minom ayor..mantap weyh..tak sampai 10min...terus membuang aku..pedaih bebenau..tapi takpe...craving satisfied...next plisss