Monday, April 13, 2009

aku cinta...aku rindu




salam...gud morning...


pepagi ni ms aku serve tenet terjumpa plak member lm aku.



dier ni best prend aku...sowi kak ju, aku cilok gmbr ko(jgn mrh arr)

gadis ayu 4 org ni from L to R, emma(bertambah lawa emma ni) azlina u still mantop....idawati(cunnyer la ko) n fatimah gegar beb...

emma,fatimah n kak ju ni best friend aku ms sekolah dl.kitorang mmg sentiasa berempat...

lama gile aku tak jumpa diorang ni...memang la rindu sesangat tapi yerla...aku kan isteri mithali(huhuhu) dan pekerja yg berwibawa..


yang cun warna purple tula kak ju...dier ni cikgu bahasa inggeris...ms sekolah dl dier ni
memang suka sgt subjek english..akhirnya tercapai gak cita2 kakju nak jd cikgu...sebenarnyer kitorang sebaya tapi kak ju ni mmg best n baik..dia lahir bulan 1 so smua pggl dia "kak ju".
love u la kak ju.


nanti aku nak cari kawan2 sekolah akula...

untuk semua warga Sekolah Menengah Perwira Jaya..rompin phg..

hope dpt jumpa korang semua..