Tuesday, April 14, 2009

talentime

salam


hari ini aku masih mencari kenalan lama di web.... mana la tau ada yg tersangkut lagi..... aku rindu pada kawan2 sekolah dulu.. warga SM Perwira Jaya 1998..terlalu rindu. mungkin pencarian aku ni mengganggu ketenangan kehidupan diorang.. takpelaaaaa..... yg penting aku masih berpeluang menatap wajah diorg walau di alam maya shj. it's ok.aku nak tnm semangat baru jerla.... dan aku belajar lagi sesuatu yg baru iaitu"jgn ganggu privacy org lain"


klah tutup kisah silam yg agak kelam nie...

ku nak share pasal filem nie.











pegila tgk citer ni...best giler beb.
hubby aku ni memang tak suka aku gelak ms tgk wayang.
dia kt aku gelak over(mmg pun)huhuhu
tp yerla dah tgk wayang takkan nak gelak slow2..rugila kan?
tapi filem ni buat hubby aku gelak giler...dia plak yg over...
best ar...tmbh dgr lagu o re piya tu...best.
suka ar tgk syafie tu
cayalah