Tuesday, July 28, 2009

makan malam di mudalifah

salam....
kejam tak gambar bawa ni......adusss...
sedapnya la kan..memang sedap pun hidangan kat bawah ni...
ni la dinner kitorang masa kat mudzalifah..memang best giler la hidangan dierrr...
layan jerla..jgn ada yang mengidam sudah...susah wooo mau cari...kambing woooo

ini lah hidangan sebelum di serang oleh mereka2 yang kelaparan(aku jer...yang lain malu2 kot)
gagaga...tapi makanan ni dimakan bersama cili hijau lagi sodap..memang aku lupa diri waktu tu...tapi lagi pelik aku rasa aku tak kenyang pun ms makan...sedap sangat daaaaaa....walau ada yg cakap air mawar banyak, kambing di rebus tapi sedap giler...

yang pic bwh ni gmbr adik, cik nani dan 2 mak tok.



inilah tempat makan yg disediakan oleh pihak tour
sebelum diserang oleh tentera lahap(bersih yer)


baca doa dulu maksu yer sebelum kiter seraaaanggg



sabar...sabar...sabar...


yang sudahnya...aku ngan bib memang crazy tol ngan hidangan ni...walaupun dia bagi aku lagi setama memang akan ku makan jugak....tapi ituleeerr...selepas hidangan kedua maksu aku dia letak buah yg colour kuning yang dia dah makan tu dlm talam, pastu cik nani plak basuh tgn selamba jerk dlm talam..bengang gak akus sebab sedap beb...tapi elok gak dier buat mcm tu kalau tak confirm aku mintak talam org sebelah plak untuk tolong habiskan...huahuahua...
jgn marah cik..hehehe


lots of love

et