Wednesday, July 29, 2009

umrah lagi

salam...hehehe
ini antara pic menarik ms wat umrah itu hari..
aku suka sgt gambar2 ni...

ni aku bib n adan...adik tukang amik gambar..huhuhu

ni gmbr kat pencawang elektrik..hahaha..tak derla...aku pun tak tau mcm mana pencawang elektrik tu boleh masuk gambar ni...mesti bib punyer keje ni..hahaha..gurau jer..

ni gambar lepas mkn kat mudzalifah..
acap, azrul n kanda

gmbr before balik kul.kat masjid terapung
pic ni pulak kelakar...
pak padil n melor nak bergambar tapi banyak sgt yang nak masuk bergambar bersama melo n pak padil. tapi pak padil tak nak so dia halau la..tapi alih2 muka mak leb masuk plak..nasib la pak padil...tak leh amik gmbr berdua ngan melo..huahuahua

inilah berakhirnya rombongan hj jamhari ke mekah dan madinah (06 jun-17 jun)
alhamdulillah segalanya berjalan lancar walaupun ada cabaran yg kecil2.tapi segalanya ALHAMDULILLAH selamat.
bersyukur sangat dan semoga seluruh keluarga hj jamhari dipanjangkan umur dah dilimpahkan kesihatan, kasih sayang, rezeki dan diberkati ALLAH sentiasa...amin..
lots of love
et




No comments: