Thursday, August 13, 2009

alhamdulillah

salam...

semoga dugaan yang datang akan pergi walau ia lambat berakhir.

semoga ianya menjadi pengajaran yang tiada tandingan nilai

semoga Allah sentiasa melindungi aku dan yang tersayang

semoga air mata yang mengalir dibayar dengan senyuman indah umpama permata

tiada yang mampu ku ungkapkan

selain syukur dengan kurniaan-NYA

walaupun tak tertanggung oleh diri ini

tapi perlu aku renung kembali, apa salahku

ya, memang banyak kekurangan dariku

tapi yang penting aku perlu tahu, ALLAH MASIH SAYANGKAN AKU

dia mahu aku sedar dan berfikir kembali

apa yang telah terjadi..

ya..Allah sayangkan aku,

oleh itu terlalu banyak dugaan yang perlu ku tempoh

mungkin aku perlu belajar tabah

aku perlu belajar redha aku perlu belajar sabar

dan tak perlu gelabah

yang penting berfikir secara tenang,

Sabar itu separuh dari iman

semoga Allah sentiasa melimpahkan aku NUR dan Hidayah-NYA

Insya-Allah