Friday, August 7, 2009

"SETEM"


salam....


walaupun hetiku masih "sebel" tapi aku nak
gak share citer ni...
memang gempak n lawak giler...huhuhu
aku pg ngan hubby n 2 org bdk apperantice yang selalu
tlg hiburkan hati hubby aku..farhan n ijat...tq bro
budak 2 org ni dah tgk dah..kira second time la nak tgk..
walaupun aku rasa citer ni tak leh lawan cerita "TALENTIME"
tapi ok gak la kan...lawak yg dia bagi tak der la dibuat2
aksi afdlin jer tak payah nak cakap....memang gempak....
tambah2 ms kene pukul ngan pak ramli n masa scene kat aiport...
huhuhu...memang best n ending dier pun tak la mengecewakan atau tergantung...
tak payah nak susah payah pkr aper endingnyer...
kira org ckp cukupla asam garamnyer..huhuhu
tak sangka gak la kan rashidi ishak tu boleh ngam ho ngan afdlin
n yg penting pelakon pujaan aku bront ada...best ar bront..
tahniah la untuk setem...yang memang gempak gilerrrrrr
lots of love
et

No comments: