Friday, January 15, 2010

tak paham





salam,

kadang-kadang aku tak paham dengan segelintir manusia terutama melayu yang suka dengki dengan org lain....permasalahan utama:-
kenapa tak boleh tengok org lain lebih dr dia
kenapa mesti gila pangkat
kenapa bila ada pangkat skit dah guna kuasa lebey2..
dan apa kene mengena ngan gmbar diatas(sajer jerk nak letak gambar abah tersayang bersama mak n abg aku)
hmmmmm...apakan kene mengena ngan cerita ini..huhuhu...sebabnyer melor selalu kena marah ngan seketeri bengong yang selalu bodek bos dia..hahaha...padahal melor cakap ms dia masuk dprt tu, melo yang tolong dier..dasar kacang lupakan kulit...arghh kalau la ada perkataan lebeih kejam akan ku gunakan...sian melor..keje ok tapi org sekeliling bagi tensen mengalahkan aper..tapi pompuan memang mcm tu...mentang2 kenal org hr..mentang2 dekat ngan bos...dia nak kenakan og jerk...memangla melor lwn dah ko tu pun asyik cr salah dier jer...ahhh bosan punya pompuan...
aku pulaksss...citer halimah jongang dah nak start n semua org dah start ejek aku...arghhhh lagi tensen...dari aku kecik sampai aku dah kawin kenapa mesti dipopularkan nama ku ini berkaitan ngan gg....ggggrrrrrrrrrr....aku geram n rasa nak sepak n ludah jer mulut n muka org yang ejek aku tu...tadi cik RD dah kene ngan aku...lepas ni sesapa yg rasa sakit di kaki/tangan atau mana2 bahagian akibat pukulan gagak dirimba dari kaki dan tangan jgn marah yer...korang sakit hati...aku lagi berjuta2 sakit hati....alhamdulillahhhhhhhhhh...semoga korang yang menyamakan aku dengan cerita halimah jongang(bukan jongang dah tapi jongos-bodoh tul pengarah tu) akan menerima balasan/kecacatan dibahagian lain yg akan diketawakan oleh org lain.hhhhmmmmmmtapi aku tak paus hati lagi ni...arghhh..gg aku bukan seteruk cerita tu pun kan!!!!!.....org cakap bersabar..ada telinga dengar, ada mata tengok n ada mulut diam...tapi zaman sekarang bukan boleh mcm tu...mungkin mcm2 makanan yang dimakan menjadikan sifat panas baran tidak boleh dikwal...hmmm makanan plak jadi mangsa...argh...mungkin perlu lebih banyak istigfar n ingat Allah selalu...ya aku rasa itu jawapannya...tapi..mcm mana nak buat tak tau jer bila org cakap pasal kita....ada org cakap"tak mati pun kalau org mengata kita"...aku tak setuju coz bila kita dengar lama2 makan hati...bila makan hati mula la nak mengamuk, memberontak,jiwa kacau....ini antara faktor pembunuhan kejam berlaku...hahahahaha..yerla bila tensen tahap gaban melanda org tak leh pk tentang bawakbersabar...istigfar banyak2....atau bila marah pegi makan pun akan menyebabkan obesiti(mati gak coz darah tinggi+kencingmanis+jantung) @ 3 serangkai.......takperla...aku akan muhasabah diri n belajar apa2 ilmu untuk pekak kan telinga (tak yah la korek taik telinga supaya tebal skit)eeeeeeeeeeeeeeeee...geli.....aku perlu buat sesuatu ni....sian melor kan?aku tau dia pun tensen ngan drama tu...huhuhu


^gmbr sengal ngan yuyul ditaman astakona
hahaha..lepas wat 3k(jet star)pegi ronda jap
ngan yuyul(nama betul dier yulham) n abang
azman...gmbar bawah...antara cara melepaskan
tensen..huhuhu

aku yang tak der kerja n
membuang masa coz boring tahap gila
(sebenarnya mengantuk)

diakhiri dengan cik nyenyaw yang gedik sibuk nak main jer
nanti balik i gomoi u nyenyaw...rindu plak pada lulu...
p/s arrrggghhhhhh bila ada ms lapang ni nak balik kg jumpa mak arrr..hmmm
last week dah wat kerja gile pegi kuching balik hari..hahaha...disebabkan bosan amik flt awal
kalau tak mesti aku n melor stay kat kch..hehehe..melor bila nak shoping niiiii


lots of luv n miss my mum so muchhh
et

No comments: