Sunday, January 17, 2010

perasaan vs perasan










salam...
dlm blog semalam aku bengang ngan citer HJ tu coz melor pun tak mau tengok citer tu...sian melor..dia ckp dia sian kat aku..isk..isk..isk..
nak wat mcm maner melor kan...disebabkan nama sama dengan karektor org dlm drama tu, memang aku terasa sangat la...dah la semua org sibuk nyanyi lagu tema drama tu...lagi la sedey..luar je aku ni nampak ganas tapi hatu sedey giler beb...sakit ooo hati ni(hahaha..poyos tul la ko ni et)
hmmmmmmm abah aku rindu kamu la dipagi hening bening ni...apa abah buat disana yerk???????????et harap abah rehat dengan aman..
YA ALLAH KO JAUHKANLAH ABAHKU DR AZAB KUBUR...SEMOGA ABAH AMAN DISANA

ptg td pegi tengok adip pochey kat spital KL...masuk spital lagi adib ni..opah dier(my mak mentua la) dah nangis2 ngalahkan mak si adib coz cian kat cucu dier...hmmmm..tp mmg patut risau gak mak yer..takperla mak ..semuanya di tangan Yang Maha Esa..hope everything will be fine soon..
agak sukar untuk menukar kepercayaan seseorang terutama berkenaan ilmu ghaib/perbuatan syaitan dan ilmu hitam....
yerla kdg2 org bandar ni memang tak percaya pun pasal hal ini semua. tapi bagi org kg yang duduk di dalam hutan amat mempercayai kewujudan makhluk ciptaan Allah ini.....jahat atau tidak terserah shj....
bagi kami org kg ni, kalau telinga sejuk kaki sejuk seram sejuk n keadaan ini berulang terutama senja..itu maknanya keteguran atau mcm mak mentua aku ckp lintasan....tp yerla kalau tak percaya tak kan kita nak poyo-poyo suh percaya kan?
yerla adib ni kan duk jauh...amik mak yer kat kl..kadang2 balik kg abah dia kat ijok sana tu...umah atok ijok banyak kera yang agak ganas dibelakang umah jer n semua faktor ini perlu diambil kira....tp yerla kan..kepercayaan org tak sama dengan kita...jadi cik et...respect wiz what they believe..huhuhu
to adib alog doakan adib cepat sembuh n kita leh naik kpl lagi...







adib pochey
semoga adib cepat sembuh ....
lots of luv
mak long et

No comments: