Saturday, January 2, 2010

welcome 2010..good bye 2009

Salam...
Hmmm...dah masuk hari kedua tahun baru...
rasanya bagai semalam masuk tahun 2009.
rasanya bagai semalam aku bergelak tawa bersama abah...
rasanya bagai semalam aku mencium harum rambut abah..
dan bagai semalam aku mencium tangan mak didepan masjidil haram...
rasanya belum hilang bau nyaman udara pagi di masjid nabawi..
rasanya belum hilang kepanasan tengah hari di dubai..
aahhh indahnya 2009..
aduh perit nya 2009...
tapi yang pastinya 2009 penuh kedukaan..
2009 penuh kesedihan,kehilangan, dugaan dan rintangan...
yang pergi memang akan pergi....
tetapi untuk menghadapi kenyataan bahawa yang pergi adalah yang tersayang
amat sukar dlm diri ini.
kuharap 2010 memberi cahaya sinar dlm hidup ini...
kuharap tahun baru ini berjalan lancar dengan kegembiraan
semoga aku menjadi seorang isteri yang baik
semoga aku menjadi seorang anak yang baik
semoga aku menjadi khalifah yang baik
semoga aku diberkati selalu olehMU ya ALLAH..
semoga KAU MAKBULKAN DOAKU YA ALLAH
semoga KAU MENDENGAR RINTIHAN AHATIKU INI YA ALLAH..
semoga KAU BERKATI DIATAS SEGALANYA DAN aku akan pasrah............................