Saturday, February 20, 2010

kerinduan


salam....
melihat kaabah hati ini tenang sekali...rindu ingin kesana lagi...andai ada rezeki melor ingin pergi kesana bersama mak dan abah dia...aku nak ikut tapi aku sedih sebab tak dpt bawa mak aku sekali.mak mesti nak sgt kesana apatah lagi selepas pemergian abah, sudah tentu mak ingin mendoakan yang tebaik untuk kekasih hatinya itu...semoga jika ada rezeki, kami semua akan kesana...melor pun cakap kalau ada rezeki lebih dia mahu membawa mak sama...argh sejuk hatiku walau impian sajer tapi aku amat mengharapkan ada sinar untuk bawa mak bersama.rindu rasanya... memegang erat tangan abah semasa berada di bukit uhud...masih terasa tangan mak memegang bahu aku semasa kami melakukan tawaf dimasjidil haram...argh indah sungguh kenangna semalam...siapa sangka kami sekeluarga berada di tanah suci makkah...siapa menduga kan?dan tiada siapa dapat mengagak kita semua ada disana ya mak?
terkenangkan saat makan ayam dibawah hotel kita yang amat sedap terutama sos bwg putihnya..hmmmm...tak sabar rasanya..
lama betol tidak menulis di sini..bukan apa cuma diri ini terlebih sibuk main game di facebook...seronok sungguh dapat melihat kejayaan kawan2 sekolah aku bersama keluarga masing2...anak mereka yang comel..arghhh dunia ;(......bila pula aku akan merasa menjadi seorang ibu...tapi hati ini kenkadang gusar memikirkan adakah aku mampu menjadi ibu yang baik...(mcm tak jer) garang sangat kot..hmmmmmm
kadang-kadang aku seperti tak percaya dengan apa yang aku dah ada sekarang...aku tidak pernah terfikir mempunyai suami yang baik dan best, punyai rumah dan kereta hasil titik peluh kami, bercuti ketempat impian kami, makan apa yang aku suka(ikut selera), hmmm apa lagi yang aku mahu...(aku nak abah aku balik boleh ker....astagfirullah)aku cuma harap aku dapat bahagiakan mak dan arwah abah aku...
miss my late abah very much..
lots of luv
et