Saturday, January 23, 2010

?????

hari ni agak bosannnn..aku rindu pada mak...arghhh kangen bangat niiii.ndak boleh tertahan rasanya menunggu minggu depan..melor janji nak balik n dah amik cuti..huhuhu...mak et rindulaaaaaa...dulu kalau kiter berborak-borak + mengumpat sambil makan satey yg melor selalu beli abah mesti duk kat kerusi dier...hmmmmmm...abahhhhhh :(
rindu pada abah sangat-sangat...boleh giler nierrrr.....harum abah...kasar tangan abah coz banyak buat kerja(terasa mcm semalam jer aku pegang)...tak der keje pegi garu kepala abah yang banyak kelemumur(abah cakap taik lotong..$%$&*)hahaha..klaka ar...
along cakap rambut aku macam rambut abah...huhuhuhuhu kembangnyerrrrr....that why kot aku suka cium rambut dier....
azam aku walaupun dah lambat nak story tapi takper..hehehe..
1) aku nak sedekahkan Al-Fatihah banyak2 pada arwah abah(sedihnyer nak guna perkataan arwah coz mcm tak leh terima plak yg abah dah takder :(...akan ku mulakan segala hal dengan alfatihah untuk abah...makan minum tidor n semua la...hanya untuk abahhhhhhhh...
2)semoga aku succes in my study...bestnyerrr(tq melor)
3)aku nak bekerja keras supaya dapat gembirakan org tersayang yang aku ada sekarang(melor+mak aku+mak n abah mentua aku+adik2 aku)
hmmmm tak sabar nak tunggu kuda baru aku...hope will get soon coz melor cakap lepas ni kalau aku off pnjag boleh terus balik umah makkk...yehooooo.
thanks melor...kau semakin memahami kuuuuu.....
sedapnyerrrr makan durian...(pulaks)
i miss my mummmmmmmmmmmmm

lots of luv
et