Wednesday, May 19, 2010

????

salam...

sebenarnya aku penat laaa coz ari ni angkat tb naik bilik aku...pastu angkat tb lagi satu masuk umah..hmmm memang la skang ni orng pakai lcd screen tapi aku malas nak beli coz tb kat umah aku ni 24 jam berpasang(kalau ada kat umah le) so kalau beli tv yang memahal tapi lasak pakai mesti meletopnyer kan...

almaklumlaa kalau dah tb pun mcm kotak berat tahap gaban...uwaaaa naik naik plak tingkat 2 dibilik atas aku..huhuhu..ponat..rasa putu s urat kentot..hahaha

walaupun puas tapi sampai skang penat tak hilang...argghhhh jadi entry aku ari ni penatttt....huhuhu itu jerrr

semoga anda yang baca bergembira dirumah anda



lots of luv

et

No comments: