Sunday, May 16, 2010

happy teachers day

salam

masih ku ingat pertama kali memakai baju kurung diwaktu umur 6 tahun..ala masa pegi sekolah tadika.yerla aku kan dok felda n masa tu memang fresh lagi la penempatan kitorang ni sampai waktu malam pun dengar rimau cakar rumah..hahaha..cuak giler time tu n bila tengok esok pagi ada kesan cakar...hahaha tapi dorang dah buru rimau tu jadi takder la kejadian jadi santapan siraja rimba tu...
waktu tu ada sekolah tadika yang dah buat oleh felda(sampai skang ada n anak buah aku pun sekolah situ) tapi sekolah agama tak der..jadi aku memang ingat la sekolah agama itu adalh rumah felda yangorang tak guna..walaupun umor 6 tahun tapi gediks gila nak pegi sekolah..so ikut kakak aku yang sulong pegi sekolah agama aku pun ikut n yang best aku pakai baju kurung ngan serkop aka anak tudung..sampaikan ustaz tu (ustaz kadri) bagitau leher adalah aurat..hehehe bermula la pelajaran bermakna untuk aku...betol kata orang belajar dari kesilapan...kalau tak salah mcm maner nak pandai..tapi kalau dah asyik salah jer lain la plak yer..
walaupun aku ada kenangan yang aku rasa pahit dan aku tak akan kenang ia sebagai manis semasa sekolah tapi aku tetap nak ucapkan

"SELAMAT HARI GURU"

pada guru warga sekolah menengah perwira jaya 1994-1998, cikgu-cikgu sekolah rendah selancar 3 1992-1993, sekolah rendah selancar 2 dan tadika kemas selancar 3......

selamat hari nurse juga pada kawan2 yang jadi nurse..hehehe

et