Saturday, May 15, 2010

FW: Gambar kalimah ALLAH

salam...

aku dapat email ni n aku nak share dlm blog aku tentang Kekuasaan Allah....Subhanallah...

email ini berbunyi seperti dibawah.....
Salam.

Kalimah ALLAH yang berbentuk tulisan khat, dibentuk olih awan ini telah saya rakam pada jam 7.53 pagi Isnin, 10 May 2010, bersamaan 25 Jamadil Awwal di hadapan rumah saya di PJS 2C/16 A, Taman Medan, Jln. Klang Lama, P. Jaya.

Di sebelah kiri kelihatan terang kerana cahaya matahari memancar.
Kelihatan awan tersebut seperti sedang mencair ditiup angin secara perlahan.

Kalimah tersebut memang besar dan agak rendah.
Sungguh mengkagumkan. Meremang bulu roma.

Lihatlah kebesaran ALLAH..............

Sebarkanlah gambar ini pada keluarga anda, saudara-mara anda, sahabat handai anda dan yg lain-lain,
Kerana ALLAH memperlihatkan kekuasaanNYA di langit dan juga di bumi.

Sangat beruntunglah bg mereka dpt menyaksikan walaupun tidak secara langsung.



Amin.













































subhanallah...alhamdulillah..allahuakbar...