Tuesday, May 11, 2010

jiwa ku kacau lagi

salam.................

aku nak cerita hal budak dua ketul kat bawah niiii...cuba peratikan apa yang dorang main kat tangan tu si ila(baju pink)..ipah sibaju biru..
ha betolla tu..gayung mak tok ngan pemukul telor..itu keje si ila...tido dalam tudung saji yangmemang mak dah tak guna dah pun..tapi kalau emergancy mak guna gak laa...hehehe
ekceli budak dua ketul ni bukan mesra alam sangat coz die mesti gado nyer tapi leh lak main sama dlm satu tudung saji..siap ngan gayung n pemukul telo tp aku pun tak tau dier nak mainmcm maner..ni ms aku balik umah mak last week..gegege..best + penat coz tolong mak kemas store, buang segala sampah n bakar sekali n tolong tebang pokok pinang kat depan umah..huhuhu...tapi best coz mak masak soto pastu mak tolong aku potong rambut aku...besh..besh...besh..yang tak best cuma melor tak ikut coz melor pg tengganu tengok cik jarah n mamak udin..lagi pun dah lama rancang nak ke sana sebelum masuk hospital..sian melor...hmmmm































yang atas ni plak supper untuk aku (09/05)..melor yang buatkan siap dessert lagiii....buah olen masam..tq melor..

actully this nite feeling not gud..not about my healthy but my feeling n my mine...arghhh sometime we think that we do the rite thing but it worse..dunnu why but when we try be the best...a lot of problem out..i dont want be the best...i just want be my self..i love everyone as a friend n i love melor very..arghhhh
i always think that money should come first..am i rite? of course yes...if dont have money no body can see you..no body!!!!!!!!!
just becoz kita ada duit, yang tak hensem jadi hensem..yang tak cantik jadi cantik..kalau jadi gundik pun takper janji poket tebal...arghhhhhhhhh...sial betol...muka lawa takper tapi hampehhhh..

aku yang masih bengang
et