Sunday, June 20, 2010

dia tahu juga




salam...




lama tak update coz banyak benda nak pk..mcm2 hal berlaku dlm kehidupan aku yang semakin mematangkan diri dan mengajar aku tentang cabaran hidup..selepas hal ini dah diketahui aku tak pasti apakah perubahan yang akan berlaku..bagi aku pengajaran yang paling berharga adalah jangan sibuk mengata hal org lain..hehehe..betol beb...mcm org ckp what u give u get back.hmmmm




mean bukan la aku or family ni seorang yg suka menyibuk hal org tapi nama pun duduk berjiran kan..kata 1 malaysia..kalau tak kata yang depan mata nak ngata hal sapa plak kan...lain la aku ni duk kat dlm utan..so mungkin aku akan mengata hal beruk tu couple ngan rimau ker..hmm boleh ker?




ntahla...aku harap apa yang berlaku akan membuat kan kami lebih berhati2 dan semoga akan mengeratkan talian persaudaraan antara kami semua.walaupun ia sudah mencalarkan nama abah tapi aku rasa takperlu lah kita nak menambahkan masalah atau menegruhkan lagi keadaan..yang penting walau apa pun terjadi dlm badan kita semua masih mengalir darah halim dan faridah kan?




kita masih bersaudara kan?malu memang la malu tapi dr ia semakin berlarutan lebih baik kita bantu selesaikan segalanya dengan baik.




semoga semuanya akan selesai dengan baik dan dipermudahkan oleh-Nya.

et sayang kalian semua


mak,along,abg man, abg halil,makleb,bib,azhar,aman,adan,nora n all my niece


yang paling penting et sayang melor