Saturday, July 17, 2010

aku merepek lagi

salam

Dah nak masuk 6 tahun aku kawin...that's mean dah hampir 6 tahun jugak la aku kenal cik melor aka khairul anuar idris...so kalau ada anak mesti this year kitorang kelam kabut gila nak settlekan hal anak sekolah..hahaha cannot imagine that thing..maybe ms tu aku pegi keje pun pakai baju terbalik.hmmm ntahla kan..mcm mana la dgn org lain yg keje dan ada anak sekolah?tapi maybe dorang dah prapare mental n fizikal untuk hadapi smua tu..aku ni ntahlaaaa...takut pun ada gak tapi sebenarnya nak gk rasa..
before this rancang sikitnyer baik la ngan melor mana kitorang nak spent our holiday together since melor pun tak terikat ngan projek kapal dier tapi tetiba semalam (16/07) dia ckp projek kapal foker kena start balik n dier kene keje every weekend coz nak siapkan semuanya asap..ini bermakna cuti kitorang pun mcm kelaut jerla kan..hmmm takperla melor...tak dpt cuti kat tempat lain kat umah pun jadila kan.hahaha..lagipun melor skang ni sibuk hari2 pegi gym..bosan sungguh..nasib baik ada baim temankan aku..huhuhu..tapi itupun jumpa ari selasa sampai jumaat..hmmm takperlaaa
tak sabar gak sebenarnya aku nak balik this friday for my brother wedding...hope semua berjalan lancar...dan melor plak dah sedih gak la coz dier tak dapat join that event coz keje..takperla nak wat mcm maner...kita merancang tapi Tuhan menentukan..
aku plak masih mencari apa hadiah yan best untuk melor...tapi tak jumpa lagi arrrr...hadoiii
sebenarnya aku lama gile tak tipon mak...naper ntah aku tak kol tapi tak sempat sama sebenarnya..masa melor suh kol tapi dah mlm..takut ganggu mak tido plak..yerla mak tu dah la susah nak tido..sian la pulak...adussss...takperla lagi 5 ari lagi nak balik kampung...aku balik ngan aman coz abang bwk keta dier..along dah ada kat kampung ngan mak buyung(bib)..
ntahlaa