Friday, July 30, 2010

mungkin ia benar



salam...


ari ni just nak share something pasal sikap manusia yang berbeza-beza dan adakala mcm tak masuk akal untuk difahami..ntahlaa

kita suka bukan bermakna kita dengki...
kita suka bukan bermakna kita iri hati.
kita suka bukan bermakna kita jatuh cinta
tapi kita suka hanya sajer jer sebab kita suka..hehehe
selalunya org kata bila kita dah suka kita jadi follower..
jadi bila dah jadi follower ni paham2 jerlaaa
tapi itu bukan bermakna kita ni nak meniru si dia
mcm aku ckp tadi...sajer jer sebab aku pun dah suka...huhuhu
tapi takperla dah orang pun tak suka..
tiba2 aku rasa macam aku ni sebok jer hal dia
padahal maner ada coz aku pun ada kerja
bukan 24 jam nak jadi follower diaaa
tapi kalau tak nak org menyibuk hal kita
buat apala kita sebok2 belajar segala teknologi canggih ni semua
lebih baik buat buku scrap atau tulis diari sahaja
dari last2 sendiri melalak tak tentu hala
pastu coretan aku ni jadi punca
kata aku plak yang dengki kat diaaaa.....
tiba2 aku rasa aku pun sama mcm dia..
melalak mcm orang gila hilang selipar
lepas tu aku lagi kena hentam dlm ini teknologi
padahal aku sajer jer nak buat ini cerita
takder kene mengena pun dengan sesapa
sebab aku pun takderla terasa apa
cuma aku suka bila tengok kejayaan kawan2 semua
yang akan membantu diri aku jadi lebih berharga
tak derla aku rasa macam hampeh jer...
hmmmmmm.....takper..takper..
aku tetap sayang semua...



p/s:tiada kene mengena dengan yang hidup atau yang sudah meninggal dunia....



et