Tuesday, July 27, 2010

anniversary lagi

salam..

i..bila ms plak secret recepi letak plastik..tp tak
24/07 genap kami kawin 6 tahun..n tahun ni melor wat lawak bangang bila wat surprise mcm gila kentang jer aku rasa...oleh kerana 24 ari sabtu n aku kat kampung sebab adik aku kawin so kami celebrate awal..ari khamis melor beli kek n we all celebrate la berdua kat umah..hahaha tapi kek aku bawak pegi opis..melor amik 1 slice ajer..hmm bagus bagus...
esok jumaat petang melor ajak pegi mkn kat secret recipe..oleh kerana aku kenyang so just order epal kasturi n melor makan tomyum kung n ice lemon tea..pastu mamat ni cakap nak pegi toilet..tetiba sampai indulgance cake..dia ckp dier order nak makan n suh aku makan dulu...aku malas ar mkn tapi sian plak..so makan la sikit tapi aku nampak ada plastik bawah kek..pelik gak kan pehal ada plastik bwh kek nperlaaa...si melor dah gelak-gelakkan aku...org lainpandang2.waiter tu ayik ulang alik jer depan aku...aku ingat si melor gelakkan aku sebab tadi aku ckp aku tak nak makan...then dia suh makan lagi..aku pun makan la then dia suh aku tobek yg tengah tu(geram kot sebab aku buat2 tak tau jer)pastu aku pun korek yg tengah dan tiba2 tgk ada yg berkilau-kilau..hahaha..mamat ni wat lawak kentang ngan aku..dia belikan aku rantai mas...kelakar betol..sampai bengang mamat ni sebab aku lambat pick up kot..hahaha
pepehal melor..thanks for everything walaupun berusaha nak surprisekan i yang lembab ni...hehehe..
love u melor

gambar nanti upload coz usb aku ilang..uwaaaa