Thursday, July 15, 2010

sayang kamu

salam...



aku mahu semangat itu kembali..semoga semuanya berjalan lancar..kalian doakan aku ya..

sebenarnya sudah lama aku ingin mengambil keputusan ini tetapi banyak pulak masalah yang timbul..tapi kali ni aku harap sangat yg aku tak salah langkah dan semoga aku berhasil melakukan sesuatu yang aku nak sangat buat...

actually i always feel bad when looking my life..nothing special about me..i can't cook even my sambal nasi lemak also not sedap...i can't make any craft for myself n i also not the creative one..

i want try to be like others..but i know i can't.it's feel bad rite..i love my job although melor have to stay at home when nite shft..i love what i've in my life but i still missing something n really hope that the "thing" will come to me.....

aku tau mungkin aku suka sangat pkr apa org akan cakap kan?tapi memang pun..

cuma aku harap aku dapat buat apa yang akan aku buat sekarang n aku berjaya diterima..bukan sebab aku tak suka tetapi i've find something for my self..bukan sebab pangkat bukan sebab i'm jaga...tapi sebab )*((&*%^&*578...biarlah rahsia.(takut ada yg kata aku ni cakap besar pulak)