Tuesday, August 17, 2010

bestday arman levis

salam....
ekceli just nak share present yg aku n melor bagi pada adik aku aman sempena bestday dia 27/07/2010 hari tu...kebetulan 25/07 aldo kawen so melor memang dah beli eawal untuk aman tapi disebabkan tiada pembalut hadiah...jadi postpond la dulu...ada cerita sebenarnyer disebalik hadiah yg kitorang bagi ni....

nak jadi cerita, aman dpt interview keje gomen kat putrajaya...so that day dia tido umah aku coz nilai-putrajaya kan dekat...so dah kate pegi umah aku ni dier memang akan basuh keta dia coz umah dia duk umah abg aku (apartment)..dah nama pun duk apartment so nak membasuh keta ni susah la kan..ngan parking pun berbumbungkan langit ajer so that day dier pun nak basuh ler keta selepas habis interview..the dia kuarkan vacum (seperti gmbr diatas sekali) yang besar gabak tu just nak vacum keta dia..hahaha...aku punyer gelak giler la coz abg aku duk tingkat 13(tak silap le,....hehehe)sanggup dia bawak turun benda tu yg berat semata2 nak vacum kat nilai..hehehe

so kesimpulannya...aku citer ngan melor..apa lagi mamat ni pun gelak ler..so start that day melor find this thing for aman birthday..kebetulan carefour ada sale before puasa aritu...so rembat jerla....

aman plak punya la happy dpt menatang ni coz die memang tengah cari pun...hahaha..next time tak perlu la ko usung benda besau tu dah...nak jimat punya pasal sanggup bersusah..padahal kalau antar kedai lagi senang tapi adik aku ni suka buat sendiri...

to aman...hapy belated bestday..semoga bahagia ngan cma ke akhir hayat n barang tu jangan bawak tido plak...hahaha....

ur love sis

etot