Monday, August 9, 2010

kitalah juara

salam....

masih penat bersukan di stadium petaling jaya dr 07-08 august 2010...tapi takperla kan..penat pun berbaloi sebab menang..hehehe
riak sikit aderla...banyak2 tak laa.masih ingat lagi...walaupun masuk tarik tali jer kan..ada mak kesahhh..huhuhu

pict tak banyak coz semua masih dlm kamera..cable tak larat nak amik so nanti jerlaa..memandangkan pc kat umah aku masuk spital so susah la nak upload gmbr..hmmmmm
ni antara gambar2 aku masa majlis penutup yang memang dah tak hingat penatnye tapi havoc punyer pasal penat pun ilanggg..hehehe






















dan yang penting tali n praktis kat pokok dibawah niela petua untuk menang..hahahaha...
to all my frenddds intan,wani,ila,pijah,yan,kak ct n kak jijah...tahniah atas usaha kita selama ini walaupun ada yg tak dpt tidor lena mlm tu gara2 lagu dan irama yg tak dpt disengajakan..hehehe maaf dr aku yaaaa
















dr aku yg masih penat
et...

No comments: